Hordozd a vezetékes számodat az IsaNet-hez!
Válaszd az IsaNet-et, hozd át meglévő hívószámodat, válassz hozzá internetet előfizetést is, így még kedvezőbb havi díjad lehet.
Az IsaNet Optikai kábelhálózata elérhető a Csepel Művek területén, válts te is az ADSL és a Mikrohullámú szolgáltatások helyett korszerű technológiára.
Számhordozásnál ezekre figyelj hogy zökkenőmentes legyen a szolgáltató váltás.
- Legalább 30 napja aktív előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
- A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlád.
- Te vagy Céged a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.
Hogyan történik a számhordozás?
Igényeid alapján megkötjük a szerződést.
Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.
Kérd a telefonszolgáltatást internet-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatért.
A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.
Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.
A jelenlegi szolgáltatód válaszáról munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2-3 munkanapon belül, egyéb esetben 5 munkanapon belül értesítünk.
Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.
A korábbi vezetékeket optikai kábelre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is díjmentesen beüzemeljük. Ennek időpontját előzetesen telefonon egyeztetjük.
A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.
Ez munkanapokon 20-24 óra között, előre egyeztetett napon történik, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, és az IsaNet-nél aktiválódik.
Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?
Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről értesítést kapsz, és tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két jellemző oka kiegyenlítetlen számla vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben a lejárt számlát ki kell egyenlítened vagy az eltérő adatokat pontosítanod szükséges. A számhordozást ezután újra benyújtjuk.