Virtuális Telefonközpont

Beruházás nélkül szeretné lecserélni elavult alközpontját? Zavarják a hagyományos telefonrendszerek korlátai? Csökkentené telefonköltségeit?

Miért válassza a virtuális telefonközpont szolgáltatást?

Rugalmas: korlátlan bővítési lehetőségek, gyorsan változtatható kapacitások

Testreszabott: egyéni igényeknek megfelelő kialakítás és árazás

Költséghatékony: beruházás nélkül bevezethető, nincs többé amortizáció és karbantartás, miközben a havidíjak jól skálázhatóak

Biztonságos és megbízható: 100 százalékos tartalékolás, többszörös adat- és alkalmazásvédelem

Kiemelt támogatás: díjmentes konzultáció, 24 órás hálózatfelügyelet és gyors hibajavítás

Nem ismer határokat, bárhol, bármikor működik

  • Földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül összekapcsolja telephelyeit, kollégáit.
  • Menedzselhet egyszerre több száz telephelyet, vagy bővítheti rendszerét akár egyetlen mellékkel. A szolgáltatás bárhol elérhető.

Testreszabott és agilis

A telefonközpont funkcióinak virtualizációja nagyfokú szabadságot nyújt, hiszen a VoIP telefonálás és a szoftveres alközponti működés ötvözésével még rugalmasabban kezelheti mellékeit, és akár percek alatt változtathatja azok számát. A hagyományos telefóniában megismert kapacitási korlátok megszűnnek, és az egyidejű beszélgetések száma gyakorlatilag korlátlan. A virtuális alközpont költséghatékony, folyamatos működést garantál, és biztonságos kialakítású. Használatával a több telephellyel rendelkező vállalatok esetében sem fordulhat elő, hogy a központban elhelyezett telefonalközpont leállása esetén más telephelyeken is megszűnne a szolgáltatás.

Virtuális telefonközpont szolgáltatásunkat az egyedi igényeknek megfelelően összeállított csomagban rendelheti meg, ahol a csomag pontos tartalmát a kívánt mennyiségű mellékszám és az igényelt alközponti funkciók alapján közösen határozzuk meg.

Virtuális telefonközpont (VPBX) alapszolgáltatások:

  • Igényelt mennyiségű hívószám
  • Számhordozással megtartott telefonszámok integrációja
  • Mellékszámok kiosztása (rövid számos hívhatóság)
  • Csengetési sorrend meghatározása – a hívások útján nem válaszol és foglalt jel esetén
  • Egyéni hívócsoport(ok) kialakítása – hívások átvétele, átkapcsolása
  • Csengetési csoportok kialakítása – ugyanazon hívószám több melléken egy időben csenget
  • Egyéni tartás zene
  • PIN kódos híváskorlátozás (PIN kód megadása alapján jogosultsági szintek)
  • Kimenő híváskorlátozás megadott mellékekről (engedélyezett hívásirányok meghatározása)
  • Konferenciaszoba kialakítása (opcionálisan hangrögzítéssel)

Opcionális tartalmi elemek:

  • Bejövő hívások irányítása több szabály alapján (idő, hívó szám, hívott szám)
  • Alapszintű IVR kialakítása – egyszintű hangbemondásos menü, nyomógombos választás adott mellékre
  • Több szintű IVR kialakítása – több szintű hangbemondásos menü kialakítása
  • Call Center funkciók (sorok és ügynökök kezelése)
  • Hívásrögzítés – webes felület beállítása a hívások megtekintéséhez/letöltéséhez
  • Központi telefonkönyv kialakítása – (erre alkalmas IP készülékekkel vehető igénybe)
  • Hangposta email értesítéssel (akár mellékenkénti kialakítással)
  • Mellékenkénti hívásforgalmi tájékoztató
Verified by MonsterInsights

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás