Beruházás nélkül szeretné lecserélni elavult alközpontját? Zavarják a hagyományos telefonrendszerek korlátai? Csökkentené telefonköltségeit?
Miért válassza a virtuális telefonközpont szolgáltatást?
Rugalmas: korlátlan bővítési lehetőségek, gyorsan változtatható kapacitások
Testreszabott: egyéni igényeknek megfelelő kialakítás és árazás
Költséghatékony: beruházás nélkül bevezethető, nincs többé amortizáció és karbantartás, miközben a havidíjak jól skálázhatóak
Biztonságos és megbízható: 100 százalékos tartalékolás, többszörös adat- és alkalmazásvédelem
Kiemelt támogatás: díjmentes konzultáció, 24 órás hálózatfelügyelet és gyors hibajavítás
Nem ismer határokat, bárhol, bármikor működik
- Földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül összekapcsolja telephelyeit, kollégáit.
- Menedzselhet egyszerre több száz telephelyet, vagy bővítheti rendszerét akár egyetlen mellékkel. A szolgáltatás bárhol elérhető.
Testreszabott és agilis
A telefonközpont funkcióinak virtualizációja nagyfokú szabadságot nyújt, hiszen a VoIP telefonálás és a szoftveres alközponti működés ötvözésével még rugalmasabban kezelheti mellékeit, és akár percek alatt változtathatja azok számát. A hagyományos telefóniában megismert kapacitási korlátok megszűnnek, és az egyidejű beszélgetések száma gyakorlatilag korlátlan. A virtuális alközpont költséghatékony, folyamatos működést garantál, és biztonságos kialakítású. Használatával a több telephellyel rendelkező vállalatok esetében sem fordulhat elő, hogy a központban elhelyezett telefonalközpont leállása esetén más telephelyeken is megszűnne a szolgáltatás.
Virtuális telefonközpont szolgáltatásunkat az egyedi igényeknek megfelelően összeállított csomagban rendelheti meg, ahol a csomag pontos tartalmát a kívánt mennyiségű mellékszám és az igényelt alközponti funkciók alapján közösen határozzuk meg.
Virtuális telefonközpont (VPBX) alapszolgáltatások:
- Igényelt mennyiségű hívószám
- Számhordozással megtartott telefonszámok integrációja
- Mellékszámok kiosztása (rövid számos hívhatóság)
- Csengetési sorrend meghatározása – a hívások útján nem válaszol és foglalt jel esetén
- Egyéni hívócsoport(ok) kialakítása – hívások átvétele, átkapcsolása
- Csengetési csoportok kialakítása – ugyanazon hívószám több melléken egy időben csenget
- Egyéni tartás zene
- PIN kódos híváskorlátozás (PIN kód megadása alapján jogosultsági szintek)
- Kimenő híváskorlátozás megadott mellékekről (engedélyezett hívásirányok meghatározása)
- Konferenciaszoba kialakítása (opcionálisan hangrögzítéssel)
Opcionális tartalmi elemek:
- Bejövő hívások irányítása több szabály alapján (idő, hívó szám, hívott szám)
- Alapszintű IVR kialakítása – egyszintű hangbemondásos menü, nyomógombos választás adott mellékre
- Több szintű IVR kialakítása – több szintű hangbemondásos menü kialakítása
- Call Center funkciók (sorok és ügynökök kezelése)
- Hívásrögzítés – webes felület beállítása a hívások megtekintéséhez/letöltéséhez
- Központi telefonkönyv kialakítása – (erre alkalmas IP készülékekkel vehető igénybe)
- Hangposta email értesítéssel (akár mellékenkénti kialakítással)
- Mellékenkénti hívásforgalmi tájékoztató