Ip Telefon

Csökkentse telefonköltségeit!

Gondolt már arra, hogy mi mindenre költhetné azt a pénzt, amit magas percdíjakra költ?
Mi már gondoltunk, és megannyi ügyfelünk is, akik azért választottak bennünket, hogy csökkentsék telefonálásra fordított kiadásaikat. Próbálja ki még ma minden kötelezettség nélkül!

Milyen előnyei vannak az IpTelefon használatának?

  • Az IP telefon percdíjai nagyon kedvezőek.
  • Néhány perc alatt kezdeményezheti a számhordozást
  • Nincs hűségidő, nincs kötelezően lebeszélendő egyenleg
  • Nincs csúcsidőszak, minden időszakban egyformák a költségek
  • Nincs kapcsolási díj

Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe?

  • Hangposta
  • Online Hívásrészletező
  • Számhordozás
  • Hangrögzítés
  • Zöld szám
  • Szép szám
  • Nemzetközi hívószám
  • Hívásátirányítás
  • E- fax
  • Virtuális telefonközpont
  • IVR – hangmenű
  • Konferencia hívás

Internet és Ip Telefon szolgáltatásunkat optikai kábelhálózatunkon biztosítjuk.

Ip Telefon Szolgáltatásainkról bővebben

/ Számhordozás

Segítünk Önnek pénzt spórolni! Önnek jelenleg is van vezetékes telefonja? Akkor bizonyára tudja, hogy a vezetékes telefon viszonylag magas fenntartási költsége egy olyan kiadás, amelynek döntő többsége megspórolható. Egy vezetékes vonal fenntartásának vannak olyan összetevői, amiért csak fizet, de többnyire nem kap érte semmit. Természetesen mi is tudjuk, hogy a vezetékes hálózatokon is vannak már 100%-ban lebeszélhető csomagok, de az ilyen csomagok esetében a szolgáltatók általában „horror” áron számolják a percdíjat.

Ha Ön úgy dönt, hogy az IsaNet ügyfele lesz, számhordozással megtarthatja jelenlegi hívószámát bármely földrajzi körzetben él. Mi lesz az óriási különbség? A számhordozást követően az eddig kábelen bekapcsolt analóg vagy ISDN vonalai már VoIP alapon fognak működni, azaz meglévő internetkapcsolaton adat formájában fog megérkezni a hang.

/ Zöldszám

Különleges díjazású zöldszám használatával vállalkozása díjmentesen lesz elérhető ügyfelei számára. Ez első sorban akkor jelent előnyt, ha országos, több megyére, vagy több földrajzi körzetre kiterjedő az ügyfélköre. Az ügyfélnek azért előnyös, mert díjmentesen éri el cégét, Önnek azért előnyös, mert ügyfelei minden különös habozás nélkül telefont ragadnak, hogy elérjék, hiszen nem kelül pénzükbe a hívás.

A zöldszám un. különleges díjazású hívószám, azaz tarifáit a hívott félnek kell megfizetni. Az IsaNet szolgáltatása esetében ez azt jelenti, hogy a hívott fél mindig a forgalmi díjaknak megfelelő összeget fizeti annak függvényében, hogy vezetékes, vagy mobil hálózatból hívták. Az IsaNet kedvező percdíjaival tehát érdemes zöldszámot használni. Igény estén kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
(A zöldszámok csak Magyarország területéről érhetők el!)

/ Szép szám

Szeretné, ha ügyfelei, barátai, ismerősei fejből tudnák telefonszámát? Gondoljon csak bele, hogy ha ugyanúgy hívnák az Ön cégét is, mint ha csak taxit rendelne valaki? Amikor mi sem természetesebb annál, hogy valaki tudja kapásból tudja a telefonszámát. Fantasztikus üzleti előny! Az IsaNet szép szám szolgáltatásának köszönhetően hasonló előnyhöz juthat Ön is, szinte aprópénzért.

A szép számokat három kategóriába soroltuk, extra, bővített, és alap megnevezéssel. A legkönnyebben megjegyezhető számok tartoznak az extra kategóriába (pl. 111-111 vagy 111222), a könnyen megjegyezhető, de több számjegyet is tartalmazó számok kapták az bővített megnevezést (pl. 11-22-33), és végül a valamilyen egyéb jellegzetességgel bíró számok az alap fokozatúak (pl. 111-100 vagy 111-300). Szép szám szolgáltatásunk ügyfélszolgálatunkon igényelhető a kapcsolat menüpontban.

/ Nemzetközi hívószám

Soha nem volt még ennyi lehetőség a nemzetközi piacra lépéshez. Kell egy jó ötlet, vagy egy jó termék, az IsaNet biztosít hozzá nemzetközi hívószámokat akár 60 országból és minden előállt egy jó üzlethez. EU, Kína, USA, Kanada, bárhol beindíthatja vállalkozását, és helyi telefonszámon fogadhatja a megrendeléseket itthon. Önnek mindössze csak egy igényt kell benyújtania az IsaNet -hez, már fogadhatja is hívásait a legtöbb országból, helyi telefonszámon, hálózaton belüli percdíjért.

/ Virtuális telefonközpont

Ha több telefonvonallal is rendelkezik, bármikor felmerülhet az igény, hogy beérkező hívásait egyik telefonról a másikra kapcsolja, vagy hívást adjon át egy másik készülékre. Ezt az igényt hagyományos telefonvonalak esetében csak drága telefonközpont beszerzésével tudja kielégíteni, de az IsaNet VoIP telefonvonalainak átkapcsolása ennél sokkal egyszerűbb. Igény esetén mindössze Virtuális telefonközpont szolgáltatásunkat kell aktiválnia elektronikus ügyfélszolgálatunk segítségével, és a telefonközpontja beruházási költség nélkül azonnal rendelkezésre áll. A szolgáltatásba bármelyik IsaNet vonal bevonható. Használatával lehetősége nyílik a vonalak között átkapcsolni és egyéni mellékszámokat megadni. A virtuális telefonközpont előfizetési díjhoz kötött havidíjas szolgáltatás. A telefonközpont díja csupán a használni kívánt mellékek maximális számától függ.

/ IVR hangmenü

A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy telefonszáma felhívásakor egy automata üdvözölje a hívó felet, majd a telefon gombjainak megnyomásával elérje a korábban definiált vonalat vagy hangbejátszást. Mind a hangfájlok mind a menüpontok viselkedése beállíthatóak az elektronikus ügyfélszolgálatunkon. A szolgáltatás előfizetési díjhoz kötött.

/ Hívás átirányítás

Beérkező hívásai nem vesznek el a jövőben, ha nem tartózkodik készüléke közelében. Lehetősége van bejövő hívásait átirányítani egy másik telefonszámra. A szolgáltatás aktiválásához kérjük, lépjen be elektronikus ügyfélszolgálatunkra,
ahol személyre tudja szabni, milyen esetekben irányítódjon át a hívás.

/ E-fax

Itt az idő, hogy Ön is a raktárba tegye elavult FAX készülékét. Az IsaNet elektronikus FAX szolgáltatásával úgy kezelheti FAX üzeneteit a jövőben, mint e-mailjeit. Soha nem fogy ki a papír, nincs több elveszett üzenet, akár egyszerre küldhet és fogadhat. A FAX küldés időzíthető, távolról is elérhető, archívuma visszakereshető. Az elektronikus FAX óriási előnye, hogy a beérkezett FAX üzeneteket nem kell kinyomtatni, így a nyomtatási költség a töredékére csökkenthető.

Az Elektronikus Fax egy külön felhasználói felületen érhető el, amely hasonlít egy e-mailes postafiókhoz. Maga a küldés-fogadás is egy e-mail rendszer analógiája szerint működik. Küldhető formátum: PDF (.pdf). A beérkező üzenetekről a rendszer e-mailben küld értesítést. A faxokat csatolt fájlként mellékeli az e-mailhez.

/ Hangposta

Beérkező hívásai nem vesznek el a jövőben, ha aktiválja hangpostáját. Barátai, családtagjai, üzletfelei mindig értesíteni tudják, még akkor is, ha épp nem érhető el. Hangüzeneteit e-mailbe csomagoljuk, majd az Ön által előre megadott e-mail címre továbbítjuk. (telefonszámonként is megadhat külön külön e-mail címet) Miért jó ez a megoldás? Nem kell többé hangpostáját hívogatni egy-egy üzenet meghallgatásához, és nem kell bonyolult menürendszerben tájékozódnia. Csak csatlakozzon az internethez, töltse le e-mailjeit, és a hangüzenetek ott lesznek a postafiókjában. Az e-mailben megkapott üzeneteit számítógépe egy kattintással lejátsza. Az IsaNet hangposta egyszerű és használata kényelmes. A hangposta szolgáltatás díjmentes, de nem alapszolgáltatás. A szolgáltatás aktiválásához kérjük, lépjen be elektronikus ügyfélszolgálatunkra.

/Online Hívásrészletező

IP telefon használatával végre kordában tarthatja költségeit. Nemcsak olcsóbban fog telefonálni a jövőben, hanem pontosan láthatja, melyik hívására mennyit költ. Az IsaNet kiemelt figyelmet fordít a precíz és ellenőrizhető elszámolásra, így díjmentesen biztosítunk online hívásrészletezőt.
Mit jelent mindez? Elektronikus ügyfélszolgálatunk segítségével híváslistáját megtekintheti havi bontásban. A hívásrészletező kezelése könnyű és egyszerű. Hívásainak listáját akár egy évre visszamenőleg is megtekintheti, de ki is exportálhatja az adatokat, így hosszú évekre visszamenőleg visszakeresheti, mikor, hova telefonált, és az mennyibe került, akár hívásirányonként. Az IsaNet hálózatában a kimenő forgalmát tartjuk nyílván, könnyedén vissza tudja keresni, kivel és milyen hosszan beszélt, Az On-line hívásrészletező díjmentes alapszolgáltatás.

/ Biztonsági Korlát

Tartsa kordában telefonköltségeit! Az IsaNet rendszerében háromszintű biztonsági korlát van beépítve, hogy az Ön pénze mindig biztonságban legyen az illetéktelen felhasználóktól. Amennyiben nem akar egy előre meghatározott összegnél többet költeni telefonálásra, vagy tudja, hogy az adott számlázási időszakban biztosan nem fog átlépni egy bizonyos összeget, megadhatja a letelefonálható összeg felső határát. Rendszerünk mindig éber, figyeli egyenlegét, és az Ön által megadott biztonsági korlát elérésekor korlátozza kimenő hívásait. De az aktuális hívást, a biztonsági határ elérésekkor nem szakítja meg.

E szolgáltatásunk nagyon előnyös arra az esetre is, ha véletlenül melléteszi a telefont, vagy illetéktelenek megszerzik jelszavát, mert a biztonsági határ elérésekor új hívás nem kezdeményezhető. Elektronikus ügyfélszolgálatunkon SIP azonosítónkként meg tudja határozni a napi és a havi híváslimitet, sőt amennyiben Ön utólagos elszámolású ügyfél úgy szerződésére külön kerül egy előre megállapított biztonsági limit, így biztosan nem fogja átlépni az előre meghatározott keretet. (Ez utóbbi biztonsági limitet csak az IsaNet ügyfélszolgálata tudja módosítani.)

Verified by MonsterInsights

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás